Richard egy az ügynökségi életbe csúnyán belefáradt stratégiai tervező aki elhatározta, hogy körbe utazza a világot és összegyűjti az összes szerinte arra érdemes kulturális jelenséget egy könyvbe. A könyv címe BRIC POP (Brazil_Russia_India_China pop kultúrája).
Szórakoztató előadás ezért több videót is feltöltök róla, jó tudni (vagy legalább hallani) arról, hogy éppen mi "megy" a világban. Munkahelyi alibizés közben érdemes őket megnézegetni.
Mai tanulság: Simplicity is overrated
2009. április 22., szerda
2009. április 21., kedd
Okos party flyer



2009. április 19., vasárnap
Ingyenes Cannes és az augmented reality – itt mindenki ezen pörög
És ez érthető is mivel ez tényleg nagyot fog változtatni a mindennapjainkon (ha még nem is ebben a kezdetleges formájában). Szerintem ez a videó tárja a fel a legjobban ennek a technikának a lehetőségeit, és nem kell sok idő és az "ipar" a magévá fogja tenni.
Amúgy a fő ok amiatt az iskolában ez most ilyen felkapott téma az nem más mint a Cannes Future Lions Competition. Ahova olyan munkékat, leginkább új média megoldásokat keresnek amik 5 évvel ezelőtt nem voltak lehetségesek. Bárkinek aki még bármilyen iskolába jár érdemes rajta indulnia és az egész nem mellesleg ingyenes. Szóval hajrá. A határidő május negyedike. Klikk ide a részletekért.
Amúgy a fő ok amiatt az iskolában ez most ilyen felkapott téma az nem más mint a Cannes Future Lions Competition. Ahova olyan munkékat, leginkább új média megoldásokat keresnek amik 5 évvel ezelőtt nem voltak lehetségesek. Bárkinek aki még bármilyen iskolába jár érdemes rajta indulnia és az egész nem mellesleg ingyenes. Szóval hajrá. A határidő május negyedike. Klikk ide a részletekért.

Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)