2009. április 22., szerda

Meghívott előadók - Richard Monturo - aki körbe utazta

Richard egy az ügynökségi életbe csúnyán belefáradt stratégiai tervező aki elhatározta, hogy körbe utazza a világot és összegyűjti az összes szerinte arra érdemes kulturális jelenséget egy könyvbe. A könyv címe BRIC POP (Brazil_Russia_India_China pop kultúrája).
Szórakoztató előadás ezért több videót is feltöltök róla, jó tudni (vagy legalább hallani) arról, hogy éppen mi "megy" a világban. Munkahelyi alibizés közben érdemes őket megnézegetni.



Mai tanulság: Simplicity is overrated

2009. április 21., kedd

Okos party flyer

Az egyik csoporttárs Juan Pablo Lemus, JP (Kolumbia/Miami) nevezhető a legjártasabbnak Miami éjszakai életében, többek között azért mert party szervezéssel is foglalkozik már egy jó ideje. Ő volt az első aki oda jött hozzám és felajánlotta, hogy megmutat pár helyet a városban. Bárhova mentünk sehol nem fizettünk belépőt (meg sem állítottak), mindenki előre köszönt és a bárban sem fogadtak el pénzt (próbáltam nem vissza élni vele:). Szóval elég jól éreztem magam ebben a kicsi VIP valakinek a barátja szerepben. Itt láttam először ezt a flyert (amit már sokszor láttam az utcán csak nem tudtam, hogy az) amin egy (mindig a partykkal változó) elveszett kutya meg egy telefonszám van. Ha felhívod a számot egy üzenetrögzítörő válaszol ami elmondja a következő buli helyszínét és részleteit elég szórakoztató módon. Állítólag ezt évekkel ezelőtt azért találták ki (mára már minden helyi nagyon jól tudja mi ez) mert túl sok turista látogatta a bulikat és nem mellesleg elég olcsó megoldás is.

2009. április 19., vasárnap

Ingyenes Cannes és az augmented reality – itt mindenki ezen pörög

És ez érthető is mivel ez tényleg nagyot fog változtatni a mindennapjainkon (ha még nem is ebben a kezdetleges formájában). Szerintem ez a videó tárja a fel a legjobban ennek a technikának a lehetőségeit, és nem kell sok idő és az "ipar" a magévá fogja tenni.

Amúgy a fő ok amiatt az iskolában ez most ilyen felkapott téma az nem más mint a Cannes Future Lions Competition. Ahova olyan munkékat, leginkább új média megoldásokat keresnek amik 5 évvel ezelőtt nem voltak lehetségesek. Bárkinek aki még bármilyen iskolába jár érdemes rajta indulnia és az egész nem mellesleg ingyenes. Szóval hajrá. A határidő május negyedike. Klikk ide a részletekért.