2009. december 1., kedd

Belga ügynökség körkép 2: Boondoggle

A következőt szerintem, ha nem is név szerint, de a munkáik alapján sokan ismerik.


Ez a szintén Brüsszeli székhelyű ügynökség (van egy amszterdami irodájuk is) csak pár emberrel dolgozik, és a semmiből pár év alatt nőtte ki magát. Digitális ügynökségnek vallják magukat, de mint ahogy Happiness is, ők is „mindent” csinálnak. Az eddigi legjobb munkájuk szerintem a "Banner Concert"-kampányuk volt, amivel 5 arany oroszlánt nyertek Cannes-ban.


Ezt a videót is sokan küldözgették egymásnak szintén tőlük:



http://www.boondoggle.be

2009. november 30., hétfő

Belga ügynökség körkép 1: Happiness Brussels

Mivel meglepően sok kis független ügynökség van Belgiumban, és sokan nem ismerik őket. Pár poszttal szeretnék segíteni ezen:






4 éve indították, 31 emberrel működik, 15 különböző országból. Hitvallásuk szerint nemcsak "everything is media" hanem "everybody is media". Legutóbbi díjaik: 5 arany oroszlán, 2 ezüst, Legjobb ügynökség Belgiumban, a világ harmadik legjobb ügynöksége direkt kategóriában, és most az Eurobesten 16 díj. Ez magyar szemmel azért érdekes, mert nagyon hasonlóak a lehetőségeik, mint mondjuk egy átlag magyar cégnek. Kicsi ország, kis költségvetés, kis piacra, nem dolgozik 300 ember egy projekten, nem csinálnak 200 kampányt egy évben, amibe persze becsúszhatna néhány kiemelkedő. Akkor mi a különbség, de tényleg?

case study from stuffcore on Vimeo.



http://www.happiness-brussels.com/