Így fog kinézni az iskola, és mondjuk szerintem Berlin éppen az egyik ha nem a legjobb város Európában (kulturális szempontból). Totál globalizáció, Mc Donald's, Starbucks és Miami Ad School mindenhol!
2009. február 7., szombat
Miami Ad School Berlinben
Tegnap jutott a fülembe, hogy most már biztos, hogy Berlinben is nyitnak egy iskolát, mégpedig ugyanazok, akik eddig a hamburgit vezették (nagyon sikeresen): Niklas Frings-Rupp és Oliver Voss (http://www.olivervoss.com/ - van rajta pár nagyon jó videó, csak éppen nem ötpercesek).
Így fog kinézni az iskola, és mondjuk szerintem Berlin éppen az egyik ha nem a legjobb város Európában (kulturális szempontból). Totál globalizáció, Mc Donald's, Starbucks és Miami Ad School mindenhol!
Így fog kinézni az iskola, és mondjuk szerintem Berlin éppen az egyik ha nem a legjobb város Európában (kulturális szempontból). Totál globalizáció, Mc Donald's, Starbucks és Miami Ad School mindenhol!
2009. február 4., szerda
Bevezetés a stratégiai tervezésbe
Szerintem ez az egyik alapvető hiányossága (jó stratégia) a kreatívok nagy részének, például nekem is. És a kreatív munka is igazából már itt elkezdődik, sőt!Ez a videó a tanár Stephen Conley (Young and Rubicam Miami, vezető stratégia tervező, aki hogyha ránézek mindig eszembe jut, hogy Amerikában vagyok) bevezető (ppt) előadása. Aki otthonosan mozog a témában annak biztos, hogy unalmas de nagyon hasznos dolgok vannak benne, meg egy két jó példa.
Pl. a fülbevalós a "branding" jelentőségéről: Ajándékba adsz valakinek egy gyönyörű (nem értek az ékszerekhez, soha nem volt aranynyakláncom és pecsétgyürűt sem kaptam érettségire, bocs) fehér arany smaragdos fülbevalót, és amikor megkérdezi, azt mondod, hogy a Vörösmarty téri ékszer üzletben vetted - "Húúú".
De mi van ha azt mondod, hogy a Tesco akciós ékszer részlegén? - "Kösz tök jó"
Pedig ugyanaz az ékszer ugyanannyiba került (tegyük fel), és mégis teljesen másképpen hat.
Pl. a fülbevalós a "branding" jelentőségéről: Ajándékba adsz valakinek egy gyönyörű (nem értek az ékszerekhez, soha nem volt aranynyakláncom és pecsétgyürűt sem kaptam érettségire, bocs) fehér arany smaragdos fülbevalót, és amikor megkérdezi, azt mondod, hogy a Vörösmarty téri ékszer üzletben vetted - "Húúú".
De mi van ha azt mondod, hogy a Tesco akciós ékszer részlegén? - "Kösz tök jó"
Pedig ugyanaz az ékszer ugyanannyiba került (tegyük fel), és mégis teljesen másképpen hat.
Labels:
bevezetés,
Stephen Conley,
stratégiai tervezés
2009. február 1., vasárnap
Költöztem bocs
Az utóbbi pár nap költözéssel telt. Internet sem volt meg a gazdaság is lassú, meg... De mostantól megpróbálok minden második nap legalább egy bejegyzést elkövetni. Ez holnaptól érvényes, addig is:
http://adsoftheworld.com/
(Oké, nem váltja meg a világot de legalább jó volt "csinálni".)
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)