Szerintem ez az egyik alapvető hiányossága (jó stratégia) a kreatívok nagy részének, például nekem is. És a kreatív munka is igazából már itt elkezdődik, sőt!

Ez a videó a tanár Stephen Conley (Young and Rubicam Miami, vezető stratégia tervező, aki hogyha ránézek mindig eszembe jut, hogy Amerikában vagyok) bevezető (ppt) előadása. Aki otthonosan mozog a témában annak biztos, hogy unalmas de nagyon hasznos dolgok vannak benne, meg egy két jó példa.
Pl. a fülbevalós a "branding" jelentőségéről: Ajándékba adsz valakinek egy gyönyörű (nem értek az ékszerekhez, soha nem volt aranynyakláncom és pecsétgyürűt sem kaptam érettségire, bocs) fehér arany smaragdos fülbevalót, és amikor megkérdezi, azt mondod, hogy a Vörösmarty téri ékszer üzletben vetted - "Húúú".
De mi van ha azt mondod, hogy a Tesco akciós ékszer részlegén? - "Kösz tök jó"
Pedig ugyanaz az ékszer ugyanannyiba került (tegyük fel), és mégis teljesen másképpen hat.