2009. november 13., péntek

Első valamire való Duvel-es munkám

Ez egy helyi Telenet névre hallgató telekommunikációs cég brief-jére készült. A cég most vezetett be egy 1 Eurós csomagot. Ez annyit jelent, hogy ennyi pénzért kaphatsz egy feltöltőkártyás mobilt. Ezt az ajánlatot kellett hangsúlyoznunk (a TV-én, rádión, sajtón kívül) valamilyen ambient megoldással is. Az ötlet annyi volt, hogy mi előre kifizetjük az utcazenészeket, szóval az apróddal mehetsz, és vehetsz egy ilyen csomagot.



2009. november 10., kedd

„Hogyan kövessük egymást a világban”-blog (Miami Ad School diákok)


Mielőtt mindannyian eljöttünk volna Miamiból, ki akartunk találni, hogyan kövessük, ki hol van, ki mit csinál, milyen az a város/ügynökség, ahol éppen vagyunk. Szóval ez egy blogban valósult meg, amelynek a neve (nem az én ötletem volt:) Brotherhood of the Travelling Pants. Miért ez lett?

Az egyik éjszaka Nick (görög-amerikai szövegíró) igen kapatosan megpróbált bejutni egy szórakozóhelyre (
Vagabond), ahova rövidnadrágjára hivatkozva nem engedték be, így úgy döntött bemászik a szomszédos bár falán keresztül, ami annyira nem sikerült, hogy visszaesett és össze is tört egy asztalt, ami után kislisszolt, és átment a helyi hajléktalanokat ellátó kisboltba, ami egyben túrkálóként is működik.
Ott szerezte be ezt a bizonyos kétes eredetű nadrágot, amit most egymásnak küldözgetünk, és „azon keresztül” mutatjuk be a helyet, ahol éppen vagyunk.

Eddig Stockholmban volt, és nem rég érkezett meg ide Brüsszelbe (innen nemsokára Párizsba, onnan Amszterdamba, majd Boulderbe repül – aztán ki tudja, hova).



A blog:
http://traveldockers.wordpress.com/