2009. július 19., vasárnap

Kötelező feladat (mondjuk kreatív osztályoknak)

Ez egy iskolai feladat de szerintem bármilyen szinten vicces és "hasznos" (és tényleg), szóval:

Válasz ki magadnak egy szimpatikus hajléktalant (azért csak van egy, és esetleg ne koldus maffiást) és írd vagy rajzold a kéregető tábláját egy hétig. Akinek a "szponzoráltja" a legtöbb pénzt kapja, nyer mondjuk egy szabadnapot.

Csatoltam pár képet azok közül amik így születtek de sajnos nincs több, és szerintem ezeknél tudtok jobbat.




ui: szerintem ezt a feladatot (szinte biztos vagyok benne) ez a jól ismert kép inspirálta.

6 megjegyzés:

steel írta...

az utolsó nindzsás mindent visz :)))))

Unknown írta...

Talan a Truth, Lies, Advertising-ban volt, hogy "Raketa hajtoanyagra gyujtok." Ami eleg fani.

Unknown írta...

Mármint gyűjtök. Nem gyújtok.

Unknown írta...

Ős marketing sztori:

Vak ember ült egy épület előtt a lépcsőn, lábánál egy tábla a következő szöveggel:
"Vak vagyok. Kérem segítsenek!".
Arra ment egy újságíró és látta, a kalapban alig van pénz, csak pár forint. Lehajolt, dobott bele 200 forintot, és anélkül, hogy kérdezett volna, elvette a táblát és a másik oldalára írt egy mondatot. Délután visszatért a vak emberhez és látta, hogy a kalapban sok pénz van. A vak valahogy felismerte a lépteit, és megkérdezte tőle, hogy Ő írt-e a táblájára, és ha Ő volt akkor mit írt rá? Az újságíró így válaszolt:
"Semmi olyat ami ne lenne igaz. Csak a soraidnak kicsit más formát adtam." Mosollyal az arcán távozott. A vak sohasem tudta meg, hogy a tábláján ez állt:


"TAVASZ VAN, ÉS ÉN NEM LÁTHATOM".

Márton Jedlicska írta...

így van, nem csak apróval lehet segíteni

One from ON írta...

ez az ogilvy vagy a luke sullivan könyvben volt? tudom, hogy olvastam, de nem emlékszem