Sokszor felmerül a kérdés, otthon is meg bennem is, hogy ők miért ennyivel jobbak, vagyis miért nyernek meg mindent, otthon meg még a Golden Drum shortlisteknek is örülünk és hát most "látom" a választ: EGYSZERŰEN TÖBBET DOLGOZNAK (és ez itt nem éjszakázást jelent). Például folyamatosan olyan review-im (na ezt magyarul nem tudom, bocsánat) vannak, hogy 15-20 ötletből tényleg örülök, ha egyre rámondják, hogy esetleg menjünk ezzel tovább (harmadik kör után). Ha meg örülök, hogy hú na ez biztos tetszeni fog nekik, akkor arra nevetve azt válaszolják, hogy ezt már ezerszer látták. És ha esetleg rákérdezek, hogy "igen igen és hol, láttátok" akkor meg is mondják, hogy 2003-ban print kategóriában bronzot nyert a Eurobest-en. Szóval folyamatosan követik is az eseményeket ami szintén sokat segít ha nyerni akar az ember.


Amúgy a cég bérel egy lakást a gyakornokoknak egy sarokra a cégtől (látom ha nyitva hagytam az ablakom a tetőről) ahol egy francia (account) és két holland (kreatív team) sráccal osztozkodom. Ami az elején nem volt felhőtlen de mostanra rendeződtek a dolgok. Jó a kilátás és kiharcoltam magamnak a legjobb szobát úgyhogy már meg is szerettem.



Betettem néhány képet az ügynökségről, Robinról (Robin Stam - vele dolgozom, ő itt egy szenior szövegíró aki minden negyedévben választ magának egy Miami Ad School-os art direktort akivel 3 hónapig együtt dolgozik), meg a helyi életről. Meg magamról egyet a nagymamámnak.







4 megjegyzés:
Nagyon klassz poszt!!!
Ebbol meg, meg!!
Köszi, rajta vagyok haha
Marci, és mennyi időt hagynak egy-egy ilyen kreatív koncepció cunami kidolgozására a sok körös bírálással? Többet mint idehaza?
2-3 nap egy-egy körre, attól is függ persze hány briefen dolgozunk éppen.
Megjegyzés küldése