Most tudtam meg, hogy sikerült, így a következő 3 hónapot NY-ban töltöm. Elég nagy harc volt a helyért, és mielőtt döntöttek volna, még telefonon meg is interjúztattak minket Péterrel (Peter Megler, szövegíró, szerb-amerikai srác), akivel együtt pályáztunk, de végül sikerült. Állítólag nagyon sokat segített az, hogy bemutatkozásképpen külön nekik csináltunk egy blogot: http://nitroriousbasterds.blogspot.com/
Az interjú alatt kifejtették, hogy nem akarnak minket diákként kezelni, hanem egyből nekünk akarnak adni ügyfeleket így például a Foot Locker-t, de dolgozunk még majd a Twix-en, Healthy Chooice-on és még esetleg „new business”-eken is. Ez így elég jól hangzik, de majd meglátjuk.
A cég eredetileg csak Nitro volt, de tavaly az iszonyatosan gyorsan növekvő Sapient felvásárolta 50 millió dollárért. Szóval már Nitro/Sapient.
Talán a legismertebb munkájuk a Best Job in the World-kampány, ami majdnem minden fesztiválon nyert. Cannes-ban több kategóriában aranyat és Grand Prix-et, de a One Show-n is pont, amikor ott voltam, több arany mellett a Best of Show-t.
A nevem Jedlicska Márton, ez a blog pedig a Miami Ad School-ban tanultakat hivatott továbbadni kis hazám kreatívjainak, és persze bárkinek, akit érdekel a reklám vagy esetleg kíváncsi arra, hogy mi is az a pop culture engineering.
1 megjegyzés:
juhúú gratula :)
Megjegyzés küldése