
Pl. a fülbevalós a "branding" jelentőségéről: Ajándékba adsz valakinek egy gyönyörű (nem értek az ékszerekhez, soha nem volt aranynyakláncom és pecsétgyürűt sem kaptam érettségire, bocs) fehér arany smaragdos fülbevalót, és amikor megkérdezi, azt mondod, hogy a Vörösmarty téri ékszer üzletben vetted - "Húúú".
De mi van ha azt mondod, hogy a Tesco akciós ékszer részlegén? - "Kösz tök jó"
Pedig ugyanaz az ékszer ugyanannyiba került (tegyük fel), és mégis teljesen másképpen hat.
4 megjegyzés:
Nagyon jó kis anyag, lényegre törő. Ezt valóban sok helyen tanítják, ám sztem munkatapasztalat nélkül nehéz hova tenni. Gyakorló marketingesek nemzetközi tréningjén is leadták nekünk, állat jól ott is, valahogy másképp jön le szakiktól, mint a fősulin... Nekem talán úgy áll össze a fejemben, hogy a legfontosabb a brandingben az a különbség, ami a terméket az összes többitől megkülönbözteti (példánál maradva: Te tudod, mi különbözteti meg a Tiffanyt a Barakatól vagy a Bulgaritól?) és ez után építed a többit. Az összes többi közül a stratégiát imádom a legjobban, a kivitelezést nem is... :)
Hát pedig a kettő egymás nélkül nem sokat ér :)
De mindegy is, úgy is a Te vállad veregetik :))
Majd a kreatívok meghívnak egy sörre:)
Megjegyzés küldése