Én ezt a könyvet kaptam ami nagyon tetszett és ajánlom minden reklámosnak aki büszke akar lenni arra amit csinál. Kicsit egy reklám/művészet történet könyvnek is tekinthető okos párhuzamokkal szóval érdemes elolvasni. Nem tudom van e belőle magyar fordítás, de az angolt itt meg lehet rendelni és talán ezt nem nyúlják le az IPodos postások?http://www.amazon.com/Twenty-That-Shook-World-Groundbreaking/dp/0609807234/ref=sr_1_35?ie=UTF8&s=books&qid=1235972630&sr=8-35
A sajátomon kívül szerintem ezeket érdemes még elolvasni.
Dan Heath - Made to Stick – Why some ideas survive and others die
Nagyon sok érdekes technika van benne és jó (nemcsak reklámos) példákhttp://www.amazon.com/Made-Stick-Ideas-Survive-Others/dp/1400064287/ref=pd_sim_b_1
Tom Himpe – Advertising is dead - Long live advertising
Nagyon jó példák leginkább "ambient" megoldások és miután átlapoztam tényleg úgy éreztem, hogy "hú mennyi lehetőség lehet még"http://www.amazon.com/Advertising-Dead-Long-Live/dp/0500286876/ref=sr_1_21?ie=UTF8&s=books&qid=1235975321&sr=1-21
Malcolm Gladwell – The tipping point: How little things can make a big difference
Erről a könyvről már több helyről hallottam és az előadás is jó volt.http://www.amazon.com/Tipping-Point-Little-Things-Difference/dp/0316346624/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1235976473&sr=1-1
Ebből találtam magyar fordítást (egy van a bookline-on, hajrá)
http://bookline.hu/product/home!execute.action?type=22&_v=Gladwell_Malcolm_Fordulopont_Ahol_a_kis_kulonbsegekbol_nagy_valtozas_lesz&id=56372
Marty Neumer – The brand gap
Nagyon okos kis könyv, kicsit egy összefoglalója az összes okoskodó reklámos könyvnek nagyon jó ábrákkal. Ajánlott prezentációk előtt tíz perccel.http://www.amazon.com/Brand-Gap-Expanded-Marty-Neumeier/dp/0321348109/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1235977384&sr=1-1
(részesedést kérek majd az amazon-tól)
2 megjegyzés:
kösssziiii..szuperjól jöttek ezek most:)
Megvan a könyv a BL-ból, köszi az infót! Remélem jó kis esti olvasmány lesz.
Megjegyzés küldése