2009. december 10., csütörtök

Belga ügynökség körkép 3: Famous







Ez az ügynökség sem nagyobb egy átlagos magyar ügynökségnél, szintén függetlenek és két irodájuk van (Brüsszelben és Amszterdamban).
2009-ben 5 oroszlánt nyertek Cannes-ban.

Az az általános hozzáállás Belgiumban (ez itt Duvel-ben is sokszor elhangzik), hogy mivel nagyon kicsi az ország és kis büdzsékkel kell dolgozni minden egyes lehetőséget meg kell ragadni és a maximumot kihozni belőle, és így is tesznek.
Ez amúgy még jobban igaz Magyarországra.

Ezek a 2009-ben Cannes-ban díjazott munkáik.
Nekem a bevándorlókat kiszavazó show és a Stella sörcsapoló Wii játék tetszenek a legjobban.
http://www.famous.be/#/work_video/41/

Ez pedig link az oldalhoz. Azért azt érdemes megfigyelni, hogy mindegyik belga ügynökségnek elég tisztességes legalább hetente frissített weboldala van. É hát nem ez a minimum egy kommunikációval foglalkozó cégnek 2009-ben?
http://www.famous.be/#/news/

4 megjegyzés:

FogarasyT írta...

A kiszavazós tényleg nagyon jó. A szép benne az, hogy biztos el lettek küldve rendesen a fenébe, mégis a végén működött a dolog és lett eredmény. Nekem a Stellás annyira nem, picit sok nekem ez a wii hype. Minden kreatív füzetkéjében ott lóg az első oldalon. Mondjuk biztos, hogy lenne rá kereslet.
Meg a kamera, úristen hol van. A fazon ágyéka elé letenni, háát. Csak engem zavar?

A site tényleg szép, nagyon jó ez az egyptian font is hozzá. Viszont pl a videóknál lehetne egy évszám. Meg először nem találtam meg (úgy fél percig, ami sok) a scroll bar-t, ami nekem nagyon-nagyon alul van a nagy monitor miatt és ugyanolyan színű mint a firefox ablak kerete. Próbáltam draggelni meg ilyenek. Nem birkaproof a UI :) Te láttad rögtön?

jedlicska@gmail.com írta...

Ja láttam de nagyon nagy monitoron néztem:) és persze minden lehet tökéletes. Szerintem még mindig lehetne melót szerezni azzal, hogy bekopogtatsz magyar ügynökségekhez és csinálsz nekik egy jól működő oldalt, pláne amíg még suliban vagy.

jedlicska@gmail.com írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
FogarasyT írta...

Igen, erre külön listám van :)